Onze school

De plek midden in het dorp waar kinderen hun tweede thuis vinden

Missie en visie In ons veilige leerklimaat staat de ontwikkeling van het kind centraal. We inspireren kinderen met een positieve benadering, prikkelen nieuwsgierigheid met constant vernieuwende lesmethodes en vormen een verbindende factor in Hegelsom.
Verder lezen

Ons onderwijs Wij werken met thema’s zodat ons onderwijs het best aansluit op de belevingswereld van kinderen. En leren doet iedereen waar mogelijk op zijn of haar eigen niveau en binnen eigen mogelijkheden, zowel in als rondom de school.
Verder lezen

Ons team Ontmoet het enthousiaste team van Onder de Linde, dat elke dag voor kinderen en ouders klaarstaat. Samen zetten wij ons in om elk kind het beste onderwijs te geven dat bij hem of haar past.
Verder lezen

Werken bij Onder de Linde Vind je plekje tussen ons enthousiaste en behulpzame team, dat niet kan wachten om jou wegwijs te maken op onze gezellige school. Samen gaan we voor het best mogelijke onderwijs voor elk kind.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Samen met 18 andere basisscholen uit de buurt maken wij deel uit van Dynamiek Scholengroep. Deze scholengroep werkt met onderwijsvernieuwing naar het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.